Thursday, March 26, 2009
Friday, March 13, 2009
1. Lying is the number one reason that people lose trust.
2. The most common reason that people lie is to avoid confrontation
3. Another common reason people lie is to make themselves seem "better" or more interesting. This sort of lying can be a sign of low self esteem, problems at home, or depression.
4. Lies are like dominos - one lie can knock out whole relationships, destroy entire aspects of your life or even limit your future in unforeseeable ways.
5. Lies are a gamble. Every time you lie you gamble with being caught.
6. Lies have a way of getting out and coming back to haunt you.
7. The worst lies are the ones you tell yourself. When you lie to others you are also lying to yourself.
8. Chronic lying can signal a psychiatric or social disorder.
9. Lies can damage your self image and cause inner conflicts (like dissonance) that drastically change the way you view, and act upon, the world and other people.
10. "Little white lies" are lies that are told about superficial things and are told when the truth would only serve to hurt another person.
(These lines are reproduced!)
No matter what the lie is, the truth speaks out. To be humiliated by the compounding effect of the lies that constantly feedy your ears will definetly affect you!
Ps: I'll be away from the online world for a while, a personal reason. Take care all.
Monday, March 9, 2009
Vau thla a lo her leh ta, aw zoram nuam i parmawina chenna hlim nuifa leng zawngte min ngaidam rawh aw. A kang e! a kang hluah hluah
Mizoram sawrkar chuan lo hal hunbi tiamin, vauthla ni 15 na hma a hal
IT-te, E-Governance, Khelmual tha te
Mizoram hian a au takmeuh che a, thangthar Ram hmangaih tak tak tu a mawmawh e.
Monday, March 2, 2009
Ka thawhpuinu chuan lehkhathawn chu a hawng a, a chhiar a, ka ngaihtuah zui a; Ka college bang chu ka nu hian lehkhthawn pathum hi min pe a, “Due vek lehngal a ti a”, ka zak hle; Tlai khat chu thil hlui ka zawng a, ka rin loh tak maiin ka note bu hlui kar atang chuan lehkha a lo tla a, ka chhiar a, ka nui seih a; Ka office bang chu ka nu in lehkha min pe a, ka chhiar a, ka hamhaih titih a; Ka training-na ah chuan lekhthawn hi min lo hlan a, ka chhiar a, hlim namen in ka hlim a.
Hun rei tak chhung chu lehkhathawn pangai, official nilo, hi ka dawng tawhlo.
Vawikhat chu Champhai ah Science exhibition hmangin
Kha lehkha kha, love letter chu a nia, mahse last letter tih awm zawk tur tak a ni. (Tu huat thu
Tlaia office ban a ka nu lehkha min pek khan tuna ka dinhmun hi a hril thui hle. Kha lehkha kha a hlai si e, eng lam nge nita ang tih ngaihtuah chunga ka hawng chu, “NET I tling e” tih min hrilhna a lo nia, ka lawm luttuk chu ka zuang lo chauh a ni.
Pawla lehkhathawn chu Bible ah